Ferros escampats pel terra del camió robat

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els Mossos d’Esquadra van detenir dissabte un home de 54 anys que va robar un camió lleuger carregat de ferros que es va accidentar quan intentava saltar-se un control a la carretera LV-2001 entre Miralcamp i Mollerussa.

Els Mossos el van perseguir i quan va arribar a la rotonda d’accés a la zona urbana, a causa de la velocitat que portava, no va poder fer el gir i la va passar per sobre. El vehicle no va poder continuar la marxa després de perdre bona part de la càrrega.

Mapfre

El conductor va sortir corrent perseguit per la policia fins que va saltar per una zona de patis interiors d’una illa de cases propera, on es va amagar. Després de fer una recerca intensa amb la Policia Local, se’l va trobar amagat a terra entre matolls.

L’home va ser conduït fins al carrer, i un cop es va constatar que no tenia ferides importants, va ser detingut.

Quan el van identificar penalment va resultar que no s’havia tret mai el permís de conduir i que tenia en vigor dos ordres de detenció dels jutjats de Lleida i Balaguer. El camió constava com a robat l’11 de febrer en una finca de la partida Torres de Sanui de Lleida i el detingut està acusat d’un suposat delicte de robatori i furt d’ús de vehicle i d’un altre contra la seguretat del trànsit.

Al lloc de l’accident va quedar tota la càrrega estesa pel carril. Es tractava d’una gran quantitat de barres d’alumini i ferro que, tot apunta al fet que tindrien un origen il·lícit, tot i que no hi ha cap denúncia de sostracció.

Els investigadors que s’han fet càrrec del cas continuen treballant per a determinar l’origen de la càrrega i demanen col·laboració ciutadana posant-se en contacte amb la comissaria de Mollerussa en cas que algú sàpiga d’on pot provindre.

El detingut, amb nombrosos antecedents, passarà pròximament a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.