El Govern ultima aquest dijous el tancament perimetral amb tanques i altres barreres físiques del radi de 6 km on es va detectar la pesta porcina africana (PPA), amb l’objectiu d’intensificar les captures i sacrificis de senglars.
Ho ha explicat el conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig, que ha detallat que les actuacions es faran entre els quilòmetres 4 i 6 per crear “una zona de seguretat sense animals que puguin contagiar a banda i banda”.
Ordeig ha avançat que en els pròxims dies convocaran la Taula del Senglar, on es presentarà una proposta de calendari d’actuacions per al 2026. També ha informat que la República Dominicana ha acceptat la regionalització provincial del comerç de carn de porc, un pas clau per mantenir les exportacions.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.