El condemnat per una agressió sexual a Tremp, durant la vista de conformitat a l'Audiència de Lleida.

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

 L’Audiència de Lleida ha condemnat a la pena mínima de 2 anys de presó l’acusat d’agredir sexualment la filla de la seva parella a Tremp. El processat ha reconegut els fets aquest dijous arran d’un acord de conformitat entre la defensa, l’acusació particular i la Fiscalia, que inicialment demanava 3 anys de presó. El tribunal ha acordat la suspensió de la pena de presó, atès que l’home no té antecedents, amb la condició que no delinqueixi durant 3 anys i faci un curs d’educació sexual. La sentència també li imposa 5 anys de llibertat vigilada, la prohibició d’acostar-se a menys de 100 metres de la víctima i de comunicar-se amb ella durant 5 anys, i la prohibició de treballar en feines que impliquin contacte directe amb menors durant 7 anys.

Els fets es remunten al mes d’agost del 2024 quan el processat va fer tocaments per sobre del pantaló i a la zona genital a la filla de la seva parella sentimental, que tenia 19 anys. Arran de l’acord de conformitat, la magistrada ha dictat oralment la sentència i la resolució ja és ferma. Suspès un altre judici per abús sexual a una menor

Mapfre

D’altra banda, aquest dijous l’Audiència ha suspès el judici contra un altre home acusat d’abusar sexualment de la fillastra, de 13 anys a Lleida, perquè la víctima no ha comparegut. Els fets es van produir entre el juny del 2020 i el juny del 2021 al domicili on vivien el processat i la mare de la menor. 

Segons el ministeri públic, la nena estava tutelada i residia en un centre de menors de la capital del Segrià. El fiscal sosté que el padrastre aprofitava les visites de la menor al domicili familiar per fer-li tocaments a les parts íntimes.

El ministeri públic i l’advocat de la Generalitat acusen l’home d’un delicte d’abús sexual continuat a menor de 16 anys pel qual sol·liciten una pena de 5 anys i 1 dia de presó, una ordre d’allunyament i una indemnització de 6.000 euros per a la víctima.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.