La festa ‘rave’ que va començar dissabte a Llardecans (Segrià) ha finalitzat sense incidents la passada matinada. Segons els Mossos d’Esquadra, diumenge a la tarda ja van començar a marxar alguns dels assistents sense necessitat que fes falta cap mena d’intervenció. La festa, instal·lada en un paratge del terme municipal, va arribar a concentrar entre un i dos centenars de persones, majoritàriament vingudes de França.
Els Mossos van fer controls per assegurar que els que en sortien en cotxe estiguessin en bon estat per conduir. L’alcalde del poble, Xavier Mor, no va mostrar preocupació per la festa. És el tercer any consecutiu que s’ha celebrat una ‘rave’ al mateix lloc.
Xavier Mor va explicar dissabte que l’any passat, la ‘rave’ ja va coincidir amb l’Aplec del Caragol de Lleida i que els participants no van causar cap problema ni van deixar brossa.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.