La formació professional continua a l’alça i aquest curs acadèmic arrenca amb més de 5.000 alumnes matriculats als 15 centres presencials d’iLERNA. Els instituts, líders en FP i considerats els millors en modalitat presencial d’Espanya per Hamilton&Emagister, ofereixen fins a 40 cicles de grau mitjà i superior dins de les branques formatives més demandades, com Sanitat, Administració i Gestió o Informàtica i Telecomunicacions, així com Imatge Personal o Seguretat i Medi Ambient, els estudis més ben valorats per l’alumnat segons el rànquing independent.
Nou curs, nous reptes
Tot i comptar amb més de 50 anys d’experiència en Formació Professional, cada curs implica avançar en la modernització de l’ensenyament i en el reforç de l’FP per continuar trencant estigmes i consolidar la formació professional com a sinònim de qualitat educativa i ocupació. Mostra de la qualitat educativa del centre és el premi a l’excel·lència que va emportar-se un alumne d’Imatge i So el curs passat.
“Obrim un curs il·lusionant. Ho tenim tot preparat per a que els alumnes visquin una formació basada en el que els depararà la realitat laboral. A més, enguany, portant el nom d’ilERNA i de Lleida arreu, amb el principal equip de bàsquet de la ciutat”, destaca Núria Jové, directora d’iLERNA Lleida.
El centre es caracteritza per la seva empenta a l’emprenedoria, amb els premis iLERNA Empren, que reconeixen els projectes d’empreses que realitzen els alumnes durant les pràctiques acadèmiques. Així com el programa internacional, que porta 33 anys en marxa i ha permès a més de 1300 alumnes viure una experiència formativa a l’estranger.
Continuar sumant empreses als més de 6.000 convenis per a la realització de pràctiques, ampliar l’aplicació d’un model de classes basat en el «learning by doing», així com adaptar l’ús de la IA a l’aula de manera ètica i eficaç, són alguns dels objectius que es posen sobre la taula en aquest nou curs acadèmic.
El 23 de setembre van començar les classes per a l’alumnat d’iLERNA Online. Amb el Campus Virtual com a aula, els estudiants d’Online van iniciar també el seu període acadèmic des de casa. Una modalitat que permet conciliar la vida personal, la feina i els estudis, i en la qual ja s’han graduat més de 150.000 estudiants.









Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.