
La candidata a la presidència de la Generalitat pel Partit Demòcrata (PDeCAT) ha assegurat que “difícilment” podran arribar a un acord amb els qui han volgut la “mort” del seu partit, referint-se així a JxCat.
Chacón ha recorda’t que va ser impossible fer una coalició dels dos partits per anar units a les eleccions del 14-F perquè “la majoria de premisses” passaven per l’eliminació del PDeCAT que ara es presenta en solitari i amb “veu pròpia”.
En aquest sentit, la candidata també ha dit que no veuen “ben definit” l’ideari de JxCat i ha afegit que si tenen responsabilitats de Govern negociaran amb altres formacions però que treballaran pels seus interessos.
Chacón ha assegurat que després del 14-F faran pactes amb les formacions que “permetin desplegar” el seu projecte.
Chacón també ha considerat que és perfectament “compatible” defensar el dret a l’autodeterminació amb la “rigorositat” en la gestió. Per això, ha recordat que mentre ha estat consellera d’Empresa no ha tingut cap problema per arribar a acords com l’estratègia de finançament del nou supercomputador amb l’Estat.
Finalment, Chacón ha valorat positivament l’aprovació de mesures econòmiques de Govern per als afectats pel tancament forçat a causa de les mesures contra la covid-19 i ha recordat que ella ho demanava des de l’abril.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.