
Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment divendres passat un conductor de 34 anys, de nacionalitat italiana i veí de Lleida, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària.
Es dona el cas que el mateix conductor acumula des de l’octubre del 2018 fins a 35 expedients sancionadors per excés de velocitat per part del Servei Català del Trànsit i la DGT.
La policia va instal·lar un control de velocitat al punt quilomètric 6,5 de l’A-22, al terme municipal de Lleida cap a les 17.35 hores, la policia van detectar un turisme amb matrícula espanyola que circulava a 219 km/h per un tram d’autovia on la velocitat màxima permesa és de 120 km/h.
Destaca una sanció del 29 d’octubre del 2020 per circular pel mateix punt a 210 km/h.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.