El president de Pimec, Antoni Cañete, ha plantejat la creació d’una comissió de treball amb la Paeria i la Diputació de Lleida, i en què també hi hauria de participar la Generalitat, per estudiar i proposar “mesures de contingència” per frenar la marxa d’empreses a l’Aragó.
Segons la patronal Pimec, aquesta comunitat ha registrat un increment d’empreses del 8% entre el 2005 i el 2020, mentre que a Lleida ha estat del 2%.
D’altra banda, Pimec defensa que Lleida-Alguaire, de la mateixa manera que els aeroports de Reus i Girona, ha de jugar un paper dins el projecte del ‘hub’ aeroportuari internacional del Prat. En el cas de l’aeroport lleidatà, la patronal aposta per potenciar les potencialitats en càrrega, estacionament i manteniment d’aeronaus.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.