Un centenar de persones s’ha concentrat davant l’Ajuntament de Puigverd de Lleida (Segrià) per rebutjar la violència masclista, després de la detenció de l’alcalde del municipi, Josep Solsona, investigat per presumptes delictes d’amenaces i coaccions, lesions i amenaces en l’àmbit de violència de gènere, maltractament en l’àmbit familiar i agressió sexual a menor d’edat.
Durant l’acte s’han mostrat cartells amb els lemes ‘Si ens toquen a una ens toquen a totes’, ‘Lliures i sense por’ i ‘Caureu tots’. Així mateix, s’ha fet la lectura d’un text per denunciar la violència en totes les seves formes. El jutjat de guàrdia de Lleida ha acordat aquest dissabte la llibertat provisional de Solsona, després de declarar davant el jutge.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.