Protecció Civil ha aposat en alerta el Plaseqcat i es demana el confinament del veïnat proper a una cooperativa al camí de les Coves, a Alcarràs (Segrià), per una fuita d’amoníac. L’empresa afectada és Fruits de Ponents.
Els Bombers han rebut l’avís a les 7.09 hores i han activat set dotacions. La fuita està limitada a la sala de compressors de l’interior i ja s’ha identificat el punt de fuita. Els Bombers han donat també l’avís per establir un perímetre de 50 metres al voltant de la indústria per assegurar la zona exterior i confinar els habitatges propers.
Protecció Civil recomana a la ciutadania no apropar-se a la zona i a les persones que viuen a prop que es confinin tancant portes, finestres i elements de ventilació.
Per a la resolució de l’incident, també s’han activitat els Mossos d’Esquadra i, preventivament, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
No hi ha afectacions personals, segons ha informat Protecció Civil.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.