Fotograma de la pel·lícula
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-
Cartell de la pel·lícula (Filmax)
Cartell de la pel·lícula (Filmax)

100 Metros està inspirada en la increïble història real de Ramón Rierol. Ramón, pare de família, viu per al treball fins que el seu cos comença a fallar. Diagnosticat d’esclerosi múltiple tots els pronòstics semblen indicar que en un any no serà capaç de caminar ni 100 metres. Ramón decideix plantar-li cara a la vida participant en la prova esportiva més dura del planeta.
Amb l’ajuda de la seva dona i del rondinaire del seu sogre, Ramón inicia un peculiar entrenament en el qual lluitarà contra les seves limitacions, demostrant-li al món que rendir-se mai és una opció.
Probablement un dels reptes interpretatius més importants en la carrera de Dani Rovira, que ens te acostumats a altres tipus de personatges. Malgrat tot, aquí compta amb el suport del tot terreny Karra Elejalde que borda el seu rol.

Malgrat tot, l’important en la pel·lícula és que està basada en fets reals i en les reflexions de Ramon Rierol que situa el seu comentari quatre anys enrere: ‘Quan a mitjans de 2012 va començar a rondar pel nostre cap la idea de fer alguna cosa per donar visibilitat a l’Esclerosi Múltiple, mai ens haguéssim pogut imaginar ni en els nostres millors somnis que haguéssim arribat a aquest punt. No és falsa modèstia, però per a una família normal a la qual li va ocórrer alguna cosa extraordinari com va ser el diagnòstic de l’esclerosi múltiple i que vam tenir una reacció normal com va ser unir-nos, ajudar-nos i tractar de ser feliços, el que facin una pel·lícula inspirada en la nostra història no pot menys que superar-nos’.
‘Encara recordo aquell e-mail que vaig llegir en diagonal en un semàfor camino del col·legi a recollir als nois i aquella conversa telefònica amb aquell tipus de profund accent català que m’explicava aquella boja idea de fer un pel·lícula inspirada en nosaltres i com jo m’imaginava als canalles dels meus amics per darrere rient-se per haver-me col·locat de manera magistral semblant broma… que tot sigui dit… m’empassi a l’instant’. –apunta Rierol- Tampoc oblido els ulls d’Inma quan li vaig dir: El món s’ha tornat boig…volen fer una peli sobre la nostra història….. Aquests impressionants ulls blaus plens d’emoció, orgull i il·lusió serà una imatge que mai s’esborrarà del meu bagul d’imatges per al record’.

La pel·lícula arriba aquest divendres dia 4 de novembre a les cartelleres de tot l’Estat.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.