jutjats fillastra
Imatge dels jutjats de Lleida
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Un home ha acceptat 2 anys de presó per haver fet tocaments a la filla d’uns veïns, a Balaguer, en diverses ocasions, entre el 2016 i el 2018, quan la nena tenia entre 12 i 14 anys.

Tot i que el judici s’havia de celebrar el 14 de gener, les parts finalment han arribat a un acord per condemnar a l’acusat per un delicte d’abús sexual continuat a menor de 16 anys amb els atenuants d’actuar sota els efectes de l’alcohol i de reparació del dany, ja que hauria indemnitzat la víctima. La condemna, però, serà ferma quan l’acusat reconegui els fets i accepti la pena aquest dimecres en la vista per conformitat que es farà a l’Audiència de Lleida. ACN

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.