La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els ajuntaments governats per la CUP obriran el dia 6 de desembre i tots els càrrecs electes del partit treballaran. Els cupaires ho han acordat durant la 5ena Assemblea de càrrecs electes de la CUP, que se celebra aquest dissabte a Sant Celoni (Vallès Oriental). La CUP considera que la Constitució espanyola és una “presó pels pobles” i “un mur pels drets socials de la gent”. El partit ostenta 20 alcaldies i també forma part del govern de deu altres municipis. En total són 365 regidors arreu de Catalunya. La CUP considera que Enric Millo “no hi té res a dir” i entén que els ajuntaments d’ERC i del PDECat també se sumaran a la crida de l’AMI i obriran les portes.

La regidora de la CUP a Sant Cugat del Vallès i membre del secretariat nacional, Núria Gibert, ha donat la “benvinguda” al nou delegat del govern, Enric Millo, anunciat la decisió d’obrir els ajuntaments el 6 de desembre. Els cupaires són conscients de les possibles accions del govern espanyol i en aquest sentit asseguren que la solució és “la resposta solidària” i “fer passos cap a la desconnexió absoluta”. “Cal desobeir les lleis injustes”, ha indicat Gibert

Respecte els municipis en els quals la CUP no té l’alcaldia però sí que forma part del govern, Gibert ha explicat que “els pactes concrets a que hi ha a cada ajuntament els acabarem d’afilar aquesta setmana”. De totes maneres, els cupaires entenen que no estaran sols i que els ajuntaments d’alcaldes d’ERC i del PDECat també obriran les portes aquell dia. En aquest sentit, preveuen “centenars” d’ajuntaments oberts.

Eudald Calvo, alcalde cupaire d’Argentona, ha fet una crida als funcionaris a anar a treballar el 6 de desembre. “Els electes treballem i convidem tothom a fer-ho (…) i aquí entren els treballadors i també aquells grups polítics que potser no comparteixen el discurs independentista però que són crítics amb la Constitució”, ha reblat

Dol per Fidel Castro

La CUP s’ha sumat “al dol del poble cubà” per la pèrdua de Fidel Castro, que ha mort aquesta passada nit. “Ha estat un referent de l’humanisme i un gran revolucionari. Va posar els valors de l’esquerra al centre de la vida dels cubans”, ha assenyalat Gibert.

Informació: ACN
ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.