boreas
L'expresident de la Diputació, en el moment que va sortir detingut de la Diputació de Lleida
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

La Fiscalia Anticorrupció ha acceptat assumir la investigació de la causa principal del ‘cas Boreas’, sobre presumpta corrupció a la Diputació de Lleida.

Concretament, amb el cas Boreas s’investiga si a través de Joan Reñé, president de l’ens des de 2011 fins a 2018, i de la seva llavors mà dreta Marlen Minguell, es dissenyaven concursos a mida per adjudicar obres ‘a dit’ a empreses a canvi de comissions.

Anticorrupció ha nomenat una fiscal de Lleida delegada temporal per liderar la instrucció. Paral·lelament, des de Lleida s’ha sol·licitat a l’Audiència Nacional que assumeixi i centralitzi la investigació d’altres causes derivades que estarien relacionades amb el presumpte finançament irregular i blanqueig de diners de l’antiga CDC en l’anomenat ‘cas 3%’.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.