Aquesta setmana tornen els sortejos de l’Euromillones i la Primitiva. El joc europeu serà el primer a tornar, ja que aquest dimarts es realitzarà el primer sorteig després de la suspensió de tota activitat de Loterías y Apuestas del Estado (SELAE) quan es va decretar l’estat d’alarma. Dijous retornarà la Primitiva. La Bonoloto, el Gordo de la Primitiva i la Loteria Nacional encara s’haurà d’esperar.
Des del passat dilluns 11 de maig, el govern espanyol permetia a les províncies i zones que havien passat a la Fase 1 de la desescalada la reobertura al públic de les administracions de loteria, exceptuant aquells que es trobin dins centres comercials sense accés directe i independent des de l’exterior.
Els sortejos de Loteria Nacional es reprendran l’11 de juny
Loterías y Apuestas del Estado establia que si aquest dissabte 16 de maig, es produïa algun tipus de recuperació de territoris per a la Fase 1, com així ha estat, l’obertura es realitzaria el dia 18 de maig, amb l’inici de la venda de tots els jocs actius. Així mateix, en complir-se aquesta condició, els sortejos de Bonoloto i el Gordo de la Primitiva es reiniciaran en la setmana del 25 al 31 de maig. La Loteria Nacional torna a estar a la venda des d’aquest dilluns, mentre que els sortejos es reprendran l’11 de juny.
Per a la reobertura de les administracions i la represa de les vendes, SELAE té en compte “sempre com a prioritat la seguretat dels venedors i clients”, i que “es prenen en aquests establiments totes les mesures necessàries per a compatibilitzar l’activitat comercial i la seguretat dels ciutadans”.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.