Arbeca segueix de dol i consternada per la sobtada mort del David, veí del poble de 20 anys que va patir un accident de trànsit el passat dissabte a la nit, a la carretera C-233 a l’altura de Les Borges Blanques.
Centenars de persones van assistir aquest dilluns al funeral pel jove, en una parròquia de Sant Jaume d’Arbeca que es va quedar petita per acollir a totes les persones que coneixien al David, molt estimat pel veïnat pel seu carisma i també vitalitat.
Moments de tristor que es podien veure en les cares dels assistents, de totes les edats, incrèduls encara per la idea de no tornar a compartir moments amb el David.
El moment més emotiu es va viure a la plaça de l’església, just després de finalitzar el funeral. Els amics del David van col·locar-se al mig de l’emplaçament amb un vehicle que comptava amb un potent equip de so.
En aquell moment el temps es va aturar i després, el silenci va donar pas a la música que més li agradava al David. I és que els seus amics van fer sonar ben fort una de les cançons preferides del David i van ballar tots plegats com a homenatge final al seu malaurat amic.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.