Aquest diumenge van començar els balls d’estiu a la Pista del Parc Alegria de Juneda, amb el grup Banda Sonora. Els abonaments per a tota la temporada es poden adquirir a les oficines de l’Ajuntament al preu de 32€ per persona i a les taquilles els dies del ball. El preu de l’entrada per a cada sessió és de 6€ per persona i dia.
L’activitat es realitzarà durant els mesos de juny, juliol i agost, i per la pista del parc Alegria passaran orquestres com Quatet Alea, Excelsior, De Gala, Stres Band, Trio Zafiro, Stylette, Trio Jalaysa, Mambo Quartet, Duo Pep i M. José i Trio Coral, amb un variat repertori musical per a tots els gustos.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.