El celler Raimat obre des d’aquest dissabte la seva finca al públic de forma gratuïta i amb servei de pàrquing -encara que aquest, segons indica el seu web diposa adormanet limitat i tarifa diària- perquè la gent pugui gaudir de la riquesa d’aquest espai natural i agrícola ubicat a 15 quilòmetres de Lleida.
El projecte Raimat Natura es pot visitar els caps de setmana a peu, en bicicleta o en globus aerostàtic, i s’estén per més de 700 hectàrees on conviuen centenars d’aus aquàtiques, rapinyaires en perill d’extinció, mamífers i els conreus de vinya ecològica.
També s’hi pot fer rutes guiades o llogar bicicletes elèctriques, entre altres.
El projecte ha comptat amb una inversió inicial de 250.000 euros que s’han destinat a construir un centre d’interpretació, una passarel·la al voltant del pantà de la Clamor i a senyalitzar tres itineraris.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.