Tècnics de la Confederació Hidrogràfica de l’Ebre (CHE) han valorat les mesures adoptades pels regants per estalviar aigua davant la sequera i les escasses reserves.
La seu de la Comunitat General de Regants dels Canals d’Urgell ha acollit la reunió de la junta d’explotació del Segre i s’ha comunicat que a l’espera de l’evolució de la meteorologia a l’abril i al maig es prendran noves mesures extraordinàries en cas que no plogui i baixin les reserves d’aigua.
El cap d’explotació de la CHE, Ramon Luquez, ha alertat que les reserves de neu tot just arriben als 100 hectòmetres, de les pitjors de la història. Luquez ha considerat que seria “lògic” utilitzar aigua del Noguera Pallaresa per harmonitzar el Segre però fent reajustaments de concessió entre els usuaris.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.