El Camarlenc en plena recollida de cartes dels nens i nenes de Lleida en una foto d'arxiu
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El Gran Camarlenc visitarà tots els barris de Lleida per anunciar l’arribada dels Reis Mags i recollir les cartes dels nens i nenes de la ciutat, des del pròxim divendres, 30 de desembre, fins al 4 de gener, vigília de l’arribada de SSMM d’Orient.

La ruta del Gran Camerlenc s’iniciarà el dia 30, a les 4 de la tarda, al local de l’Associació de Veïns de Butsènit, per continuar una hora més tard per l’AV Institut-Sant Ignasi (Església); l’AV Escorxador (18 h); l’AV Montcada, al local social de Gualda (19.45 h), i finalitzar al casal social de Balàfia (19.45 h).

El dissabte, 31 de desembre, el patge reial arribarà, a les 10.30 h, al local veïnal de Llívia i, a les 11, ho farà al del Secà de Sant Pere. La jornada de visites la finalitzarà a les 12 del migdia, al Centre Cívic de Raimat.

Pel pròxim dilluns, 2 de gener, l’agenda del Gran Camarlenc indica que passarà per l’AV Pius XII-Germanor (16 h), l’AV Mariola (16.45 h), l’AV Pardinyes (17.30 h), l’Associació de Comerciants Zona Alta-Ricard Viñes (18.30 h) i l’AV Camp d’Esports (19.30 h).

El dimarts, 3 de gener, el patge reial visitarà el Parc Infantil Cucalòcum, a les 11 del matí. Tot seguit, reprendrà el seu recorregut ciutadà per la Biblioteca Pública de Lleida (12 h); l’AV Universitat (15.30 h), l’AV Ereta-AV Cavallers (16 h), l’Associació de Comerciants del carrer del Carme (17 h), L’Eix Comercial –plaça de la Sal i Sant Joan- (17.30), el Col·lectiu Cultural de Cappont i l’Associació de Comerciants del mateix barri (17.45), l’AV Cappont (18.30) i l’AV Jaume I (19.30 h).

El darrer dia de la ruta, el Gran Camarlenc es dedicarà a visitar els veïns de Torres de Sanui (15.30 h), l’AV Caparrella (16 h), l’AV Magraners (17 h), l’AV La Bordeta (17.45 h), l’Eix Comercial –carrers Alcalde Costa, Sant Antoni i Major- (18.30 h) i finalitzarà amb la recepció al Palau de la Paeria (19 h). Aquesta és una oportunitat única per a que els nens i nenes de Lleida li donin els seus missatges adreçats als Reis d’Orient.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.