El jutjat penal 1 de Lleida ha condemnat l’alcalde d’Almacelles (Segrià), Josep Ibarz, a 9 anys d’inhabilitació per un delicte continuat de prevaricació administrativa. Concretament, l’inhabilita pels càrrecs d’alcalde, tinent d’alcalde, regidor o qualsevol càrrec electe en un govern municipal, autonòmic o estatal.
En la sentència, que té uns cent folis, es considera provat que Ibarz va intervenir en la contractació d’una desena de persones ‘a dit’. La Fiscalia demanava 10 anys d’inhabilitació. En el judici, el 20 de maig, el batlle va negar haver intervingut mai per contractar ningú al consistori i va assegurar que sempre havien estat “molt curosos amb el procediment”. Ibarz pot recórrer la sentència condemnatòria a l’Audiència de Lleida. ACN
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.