Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat aquest diumenge al vespre l’incendi que des de dissabte crema entre el Baix Cinca, a l’Aragó, i el Segrià.
El cos ha explicat que durant la nit i matinada hi mantindran sis dotacions terrestres que revisaran el perímetre i dilluns al matí n’hi haurà vuit.
El foc va començar al municipi de Mequinensa, a la Franja de Ponent, i empès pel vent va saltar a l’altra banda del riu, a la Granja d’Escarp, des d’on es va estendre fins a Seròs.
El darrer balanç dels Agents Rurals xifra l’àrea afectada en 453 hectàrees: 138,73 a Catalunya i la resta a l’Aragó. ACN







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.