La Fiscalia sol·licita una condemna de 4 anys i mig de presó per a un home acusat d’abusar sexualment de la filla menor d’edat de la seva parella, entre finals del 2021 i principis del 2022, a Lleida.
Segons el Ministeri Públic, l’acusat aprofitava per fer tocaments a l’adolescent, que aleshores tenia entre 15 i 16 anys, quan coincidien en el domicili familiar. Així, el Ministeri Fiscal acusa l’home d’un delicte d’abús sexual a menor de 16 anys i, a banda de la pena de presó, li demana 9 anys de llibertat vigilada, que no pugui acostar-se a menys de 500 metres de la noia ni comunicar-s’hi durant 8 anys, i que la indemnitzi amb 5.000 euros. També sol·licita que l’acusat no pugui treballar amb menors per un període de 5 anys.
El cas l’ha investigat el jutjat d’Instrucció 3 de Lleida. El judici està assenyalat per dilluns vinent a l’Audiència de Lleida.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.