Els Mossos d’Esquadra van detenir dimarts passat dos joves de 18 anys per robar en un centre educatiu de Mollerussa.
Les detencions dels joves són el resultat d’una investigació iniciada el 22 de febrer després de tenir coneixement del robatori amb força al centre educatiu, d’on se’n van endur un ordinador portàtil i dues tablets.
La policia va poder recuperar les tablets i identificar als suposats autors del robatori i dimarts passat es van detenir i recuperar la resta del material robat que s’ha lliurat al propietari.
Els detinguts van quedar en llibertat després de declarar davant la policia a Mollerussa amb l’obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan se’ls requereixi.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.