Els Mossos d’Esquadra van detenir dilluns dos homes de 31 i 38 anys, veïns de Lleida i Almenar (Segrià) i dimarts un home de 31 anys, veí d’Abrera (Baix Llobregat), acusats de cultivar marihuana en una finca d’Almenar.
Els agents van comissar 8,7 quilos de cabdells, 10 plantes de més d’un metre i 5 sacs de material fitosanitari per afavorir el creixement de les plantes. Calculen que la instal·lació, amb deshumidificadors, ventiladors, làmpades, extractors d’aire i transformadors, permetia produir diverses collites l’any. A més, van detectar que la instal·lació estava connectada de manera fraudulenta a la xarxa. Per tot això els consideren autors d’un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
Durant una inspecció a la finca, els agents van notar una forta olor de marihuana i van veure una nau amb les finestres bloquejades, amb aparells d’aire condicionat en funcionament i tubs de ventilació.
Dilluns, durant un dispositiu de vigilància, els investigadors van detenir dues persones que vivien a la mateixa explotació. Es tracta de dos germans albanesos que s’encarregaven de cuidar les plantes.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.