detingut
Detall d'un cotxe dels mossos d'esquadra

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimarts un veí de Lleida de 24 anys per robar en una botiga de l’Eix Comercial.

Mapfre

Els fets van passar a finals del mes de juny, quan l’alarma d’un establiment del carrer Magdalena va sonar a les dues de la matinada i un treballador de l’empresa de seguretat va veure un home davant la botiga amb la porta de vidre trencada. Després d’identificar-lo, els mossos van deixar en llibertat l’home perquè no el van poder relacionar directament amb els fets.

Posteriorment, els investigadors van localitzar unes imatges on s’observava l’arrestat manipulant l’alarma i trencant el vidre de la porta amb un pal. Davant les evidències, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.