La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut una dona de 35 anys, de nacionalitat espanyola i veïna de la capital del Segrià, acusada d’un delicte de maltractament en l’àmbit de la llar.
Els fets es van produir aquest dijous cap a tres quarts de vuit del vespre a la plaça Josep Solans, quan els agents van ser alertats d’una baralla entre dues persones. A l’arribada dels efectius policials, un testimoni tenia retinguda l’arrestada que, presumptament, havia apunyalat un home al pit amb una arma blanca.
La víctima, que ja no hi era al lloc dels fets, va ser localitzada poc després en un carrer proper i va manifestar que no era el primer cop que havia estat agredit per ella. Finalment, es va traslladar en ambulància a l’hospital per curar la ferida. ACN
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.