La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir aquest dilluns cap a les deu del matí un home acusat d’agredir un home de 93 anys després de colar-se a casa seva, al Centre Històric de la ciutat.
L’home va explicar que el detingut feia dies que es colava a l’edifici i intentava entrar en un cobert que la víctima té a la terrassa. Segons la denúncia, el matí dels fets l’home es va adonar que el pany del cobert estava trencat i el detingut dins i que quan li va dir que no podia ser allà, li va propinar un cop de puny al cap i el va fer caure a terra.
La víctima va ser traslladada a l’hospital i els agents van trobar l’agressor dormint al cobert. El detingut, de 48 anys i nacionalitat marroquina, està acusat d’un delicte d’usurpació, lesions i danys. FDS
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.