atropellar
Imatge d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els Mossos d’Esquadra van detenir el 8 de maig dos homes, de 27 i 34 anys, com a presumptes autors de cinc delictes de furt comesos en diverses finques de la Segarra.

Les detencions són el resultat d’una investigació policial oberta arran d’una sèrie de furts comesos entre el 18 i el 27 de març als municipis de Sant Guim de Freixenet i Estaràs, en els quals els lladres havien utilitzat un camió grua per endur-se el material robat. En concret, el 18 de març van robar 30 metres de tanca viària d’un pont a Sant Guim de Freixenet i l’endemà van furta les portes del cementiri de Gàver. Uns dies més tard, entre el 25 i 27 de març, van endur-se divers material agrícola, com cultivadors o aplanadors, que es trobaven en descampats de Sant Guim.

Mapfre

La investigació policial assenyala que els lladres posteriorment van vendre tot el material robat a ferralleries.

La investigació va concloure la setmana passada amb la identificació i detenció dels presumptes lladres. Els detinguts van quedar en llibertat després de declarar a la comissaria amb l’obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan siguin requerits

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.