Els Mossos d’Esquadra van detenir la matinada de dissabte a diumenge dos joves de 21 anys, veïns de Les i Vielha, respectivament. Als detinguts se’ls acusa com a presumptes autors d’un delicte de danys.
Agents del cos es van desplaçar cap a la una de la matinada a l’avinguda de Castiero de la capital aranesa després que veïns avisessin els Mossos de suposats aldarulls a la zona.
En arribar al lloc, la policia va observar tres vehicles estacionat al carrer amb els retrovisors trencats, a més de diversos contenidors bolcats amb tota la brossa llençada pel terra.
Poc després i a partir de la descripció facilitada pels veïns, els agents van localitzar als detinguts com a presumptes autors dels fets al carrer Irissa de Vielha.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.