La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Ens trobem de ple a l’equador de la temporada de les Lligues Lleida i a poc a poc van determinant-se els equips que han fet els deures i els que tot i l’esforç els hi està costant guanyar. Però nosaltres seguim al peu del canó amb Per L’Esquadra15, analitzant tota l’actualitat d’aquesta gran família!

Avui ho fem des de l’empresa Aguiló Pujol. I a banda de conèixer-los serà un gran emplaçament per dur a terme la nostra tertúlia, avi dedicada plenament a les lligues de FUT5 o futbol sala. Ens visiten els amics d’Electrònica Ribes i del Secà qui després es batran en l’emocionant duel de les Bitlles Lleida.

Com sempre, estigueu atents al nostre concurs de Trivia Lligues i recordeu que heu de contestar a la publicació de Facebook de Lligues Lleida del programa d’avui. I per saber els resultats de les diferents competicions, també tindreu la nostre anàlisi! Au vinga que és dijous i això és Per l’Esquadra!

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.