Els Mossos d’Esquadra van detenir dilluns dos homes de 37 i 38 anys que suposadament haurien forçat un cotxe a Bellpuig (Urgell) i per endur-se’n diversos objectes, entre els quals una targeta de crèdit que posteriorment haurien fet servir per pagar compres a Cervera. Els fets van passar de matinada quan van rebentar la porta del vehicle aparcat al carrer Pau Casals del municipi de l’Urgell.
Se’n van emportar unes ulleres de sol, diners en efectiu, documentació i targetes de crèdit. El migdia del mateix dilluns la víctima va alertar a la policia que havien fet una compra en un establiment del passeig de l’Estació de Cervera, fent servir una de les targetes robades.
Els Mossos van anar de seguida al lloc de la compra i una patrulla va localitzar els dos individus, que suposadament acabaven de fer servir la targeta robada. Els agents els van identificar i els van trobar, en una bossa de plàstic, alguns dels objectes robats hores abans de l’interior del vehicle fet que va motivar la seva detenció pel robatori amb força a interior de vehicle i per tres estafes bancàries per utilitzar la targeta robada en tres establiments comercials de Cervera.
Els detinguts, tots dos amb antecedents, van passar dimecres a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Cervera.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.