Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Lleida van detenir aquest dijous al vespre dues persones en un dispositiu al barri de la Mariola de Lleida, segons han explicat a l’ACN fonts policials.
A més, van aixecar sis actes per tinença de drogues i una per portar una arma blanca. El dispositiu es va portar a terme a una cafeteria, on els agents sospitaven que hi havia venda de drogues, al voltant de l’avinguda Pius XII, en un barri on a finals d’abril sis mossos van resultar ferits per cops amb pals i llançament d’objectes després d’una baralla multitudinària. En el dispositiu d’aquest dijous hi van participar agents d’ordre públic (ARRO) i de la BRIMO.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.