Una patrulla dels Mossos d'Esquadra

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Lleida van detenir aquest dijous al vespre dues persones en un dispositiu al barri de la Mariola de Lleida, segons han explicat a l’ACN fonts policials.

A més, van aixecar sis actes per tinença de drogues i una per portar una arma blanca. El dispositiu es va portar a terme a una cafeteria, on els agents sospitaven que hi havia venda de drogues, al voltant de l’avinguda Pius XII, en un barri on a finals d’abril sis mossos van resultar ferits per cops amb pals i llançament d’objectes després d’una baralla multitudinària. En el dispositiu d’aquest dijous hi van participar agents d’ordre públic (ARRO) i de la BRIMO.

Mapfre

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.