Dues persones han resultat ferides greus aquest dijous al migdia en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la C-12 a Llardecans (Segrià).
Segons el Servei Català de Trànsit, el sinistre s’ha produït poc abans de tres quarts de dues del migdia al quilòmetre 110 d’aquesta via per causes que es desconeixen.
Fins al lloc s’hi ha desplaçat un helicòpter i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), set dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han hagut de fer tasques d’excarceració dels passatgers i netejar la via, i quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra. A causa de l’accident, es dóna pas alternatiu als vehicles dels dos sentits de la marxa, cosa que provoca retencions en el punt on s’ha registrat l’accident.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.