Dues persones han resultat ferides lleus en una deflagració per acumulació de gas butà que hi ha hagut aquest migdia en un habitatge de Balaguer, en concret al tercer pis del número 11 del carrer Girona. Una de les persones afectades ha estat atesa al mateix lloc dels fets mentre que l’altra, una dona, ha estat traslladada al CAP de la capital de la Noguera per curar-li les cremades. Els Bombers han rebut l’avís quan faltaven pocs minuts per les dotze del migdia. Quan han arribat han comprovat que la deflagració no havia provocat cap incendi i que el pis no presentava danys importants.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers i també patrulles dels Mossos d’Esquadra i una ambulància.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.