El Govern preveu presentar aquesta setmana als alcaldes del Pirineu, consells comarcals i Diputació la proposta de candidatura en solitari als Jocs Olímpics.
Ho ha explicat la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, en una entrevista a Catalunya Ràdio. Vilagrà ha dit que si el document és “validat territorialment”, aleshores el presentaran al Comitè Olímpic Espanyol (COE).
La consellera ha defensat que la proposta és “engrescadora”, tot i que correspon al Pirineu decidir si s’ha de presentar o no. Vilagrà creu que no s’hauria de deixar “perdre l’oportunitat” d’optar a una candidatura per al 2030.
Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.