ilerdent
El Gran Camarlenc de Lleida ha visitat avui al matí als comerciants del Carrer Democràcia i Cardenal Remolins. A poc més de 48 hores per l’arribada dels Reis Mags, el Camarlenc ha recollit les cartes de les nenes i nens per Ses Majestats, a més de preguntar-los com s’han portat i l’emoció que senten per aquesta nit màgica.

Paral·lelament, el des de l’associació de comerciants, han valorat positivament que per segon any el Gran Camarlenc els hagi visitat. A més, han mostrat la seva satisfacció per l’èxit del conjunt d’activitats i iniciatives que han dut a terme en els dies de Nadal.

I és que l’associació, nascuda el 2016, està realitzant un conjunt d’accions per potenciar aquella zona i a poc a poc, va consolidant la seva presència. Així, aquestes festes de Nadal han comptat amb, per exemple, un mercat al carrer, pluja de neu, sortejos, circuit de Karts, entre altres. En aquest sentit, cal remarcar que el Mercat Romà serà la propera temàtica que faran, pels volts del març/abril.

Tornant a la nit màgica de reis, el Camarlenc ens ha comentat, en exclusiva, les seves sensacions per demà. I en un missatge a vosaltres, us anima a visitar-lo en els diferents barris on encara recollirà cartes. També, per descomptat, a assistir a la cavalcada dels Reis d’Orient que demà viurà Lleida. Per últim, el Gran Camarlenc també ens recomana anar a dormir ben d’hora demà, per permetre a Ses Majestats deixar els nostres regals i de pas, tenir energia el diumenge per gaudir-los.

Que tingueu una gran nit de Reis!

FDS

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.