Segons el darrer balança del Departament de Salut, a la regió sanitària de Lleida, hi ha acumulats 12.014 casos confirmats per PCR, 62 més que el dia anterior.
Són 12.681 si es tenen en compte totes les proves. Un total de 311 persones han mort per coronavirus des de l’inici de la pandèmia, les mateixes que en l’últim balanç. Pel que fa al risc de rebrot, puja 39 punts i està en 185,39, per sota del registrat la setmana anterior (187,84).
La velocitat de propagació puja per sobre de la barrera de l’1 (1,05), mentre que la setmana anterior era d’1,18. La taxa de confirmats per PCR del 26 de setembre al 2 d’octubre és de 94,22 per 100.000 habitants. Hi ha 34 pacients ingressats (els mateixos que fa 24 hores), 19 a l’UCI (+1).
A Balaguer, el risc de rebrot es dispara fins als 511,50, pràcticament el doble. La setmana anterior era de 814,21. L’Rt supera la barrera de l’1 i està en l’1,16, per l’1,55 de l’interval entre el 19 i el 25 de setembre. La taxa de confirmats per PCR està en 111,41.
Alt Pirineu i Aran: el risc de rebrot torna a pujar i es dispara de nou a Puigcerdà
La regió sanitària de l’Alt Pirineu i l’Aran ha registrat 1.104 casos confirmats per PCR (20 més en les últimes hores) i 1.256 sumant totes les proves. Un total de 36 persones han mort des de l’inici de la pandèmia (les mateixes que en l’anterior balanç).
El risc de rebrot puja 52 punts i està en 276,42. La setmana del 19 de setembre, la regió presentava un risc de 247,6. L’Rt puja a l’1,23, mentre que la taxa de confirmats per PCR és de 119,66 per cada 100.000 habitants. Les últimes dades assenyalen que hi ha 14 pacients ingressats, cap a l’UCI.
A Puigcerdà, el risc de rebrot es dispara 226 punts i està en 952,87, per sota de l’interval anterior, quan estava en 924,96. L’Rt supera la barrera de l’1 i se situa en l’1,27, mentre que en la setmana del 19 era de 0,67. La taxa de confirmats per PCR està en 392,28.
Catalunya







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.