Treballadores de l'obrador social El Rosal de Tàrrega mostren les roses de galeta i xocolata que elaboren aquests dies per la campanya de Sant Jordi

L’obrador de galetes El Rosal de Tàrrega preveu vendre aquest Sant Jordi unes 25.000 roses fetes de galeta i xocolata. La campanya ‘Menja’t la rosa’ fa anys que s’ha convertit en una de les campanyes fortes de l’obrador que gestiona l’Associació Alba, juntament amb Nadal.

Durant aquestes setmanes el número de treballadors es dobla i passen de 7 a unes 16 persones. Com a novetat, s’ha presentat una rosa de galeta i xocolata negra amb una guarnició de gerds, que se suma a l’oferta de la tradicional rosa de galeta i xocolata negra i a la de xocolata vermella amb gust de maduixa. També hi ha un nou format de caixa que inclou tres roses petites amb cadascun dels tres sabors. L’obrador preveu una bona diada al coincidir en dia laborable.


ilerdent

El fet que Sant Jordi enguany caigui en dimarts fa millorar les expectatives de venda de l’obrador social respecte l’any passat, quan la diada va coincidir en diumenge. Si al 2023 preveien vendre 20.000 roses i en van acabar venent 22.000, enguany confien arribar a les 25.000 unitats.

El motiu, expliquen, és que les empreses aprofiten la jornada laboral per celebrar la diada i regalar les roses que elabora el Rosal als seus treballadors. De fet, més de la meitat de les roses fetes, unes 15.000, es vendran a empreses, “gairebé totes catalanes, però també d’altres amb seu a altres llocs d’Espanya”, ha explicat una de les responsables de l’obrador, Mònica Viladot.

Com a novetat, a la tradicional rosa de galeta i xocolata negra i a la de galeta i xocolata vermella amb gust de maduixa s’hi suma un nou gust: una rosa de galeta i xocolata negra amb guarnició de gerds. Núria Cendoya, responsable de l’obrador, ha destacat que “el gerd àcid juga molt bé amb la dolçor de la galeta”, i ha afegit que la nova proposta va ser la que més èxit va tenir en un tast que van fer a l’obrador en el qual es van provar unes deu varietats diferents.

Cendoya també ha destacat l’oferta “de proximitat” que ofereixen en aquesta data, quan sovint “la rosa arriba de països molt llunyans”. Això, a més a més del “valor social”, ja que l’obrador ofereix oportunitats laborals a persones amb discapacitat o risc d’exclusió.

El Rosal també amplia enguany el nombre de restaurants, botigues i parades que venen la rosa a tot Catalunya. Els punts de venda es poden consultar a la seva pàgina web.

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.