internet
Comerços de Lleida no han pogut fer operacions amb targeta

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Els afectats dels municipis de Ponent pel tall d’internet i telefonia fixa i mòbil a la xarxa de Telefónica poden reclamar compensacions a la companyia, segons ha avisat l’Agència Catalana de Consum, del Departament d’Empresa i Treball.

Poden demanar que se’ls compensi en la propera factura pel temps sense servei, així com també sol·licitar una compensació pels possibles perjudicis que l’avaria els hagi provocat, sempre i quan puguin justificar-ho.

Mapfre

Consum està en contacte amb l’operador per tal de garantir que posa tots els mitjans necessaris per informar, assessorar i atendre els clients afectats per l’avaria derivada d’un acte vandàlic en unes instal·lacions de la xarxa de fibra òptica que connecta Lleida i les Garrigues.

En un comunicat, Consum ha detallat el procediment perquè els usuaris afectats puguin reclamar. En primer lloc, han de presentar una reclamació a la companyia de telefonia, especificant tant com sigui possible la seva petició. Cal que ho facin per qualsevol canal que permeti conservar-ne un justificant i hi adjuntin tota la documentació i els justificants pertinents.

Si disposen d’un establiment proper, poden adreçar-s’hi per omplir els fulls oficials de reclamació. Del contrari, un cop se’ls restableixi el servei, poden reclamar per telèfon, trucant al servei d’atenció al client i sol·licitant un número d’incidència, o bé per internet, si la companyia de telecomunicacions disposa d’un formulari web per adreçar-hi reclamacions.

L’empresa té fins a un mes per atendre la reclamació. Si no ho fa o la resposta no és satisfactòria, els consumidors poden adreçar-se a l’organisme de consum del seu ajuntament o consell comarcal, o bé a l’Agència Catalana del Consum per mitjà del web consum.gencat.cat.

En aquest cas, les persones autònomes i les microempreses també poden recórrer als organismes públics de consum per tramitar la seva reclamació, ja que l’avaria afecta el funcionament d’un servei bàsic i de tracte continuat.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.