Cap a les sis del matí, un centenar de persones convocats pels CDRs de Lleida s’han congregat davant del cementiri de la capital del Segrià i han iniciat una marxa fúnebre portant un altar amb espelmes tallant la mateixa LL-11. Han arribat a l’empresa CLH, han barrat l’entrada i sortida de camions fins a un quart d’onze i ara han reemprès la marxa fúnebre lenta per la LL-11 en direcció Lleida per unir-se a la manifestació convocada a les 12 del migdia al Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL).
L’objectiu era fer una “acció de resistència i demostració de força a l’Estat”, tancant la sortida de camions a “un dels grans centres de distribució d’hidrocarburs del país” (CLH) però fan una crida a la ciutadania a estar “atentes a nova convocatòria”






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.