Lateral d'un cotxe policial de Trànsit dels Mossos d'Esquadra amb la imatge del número 112.

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

fuuoEls Mossos d’Esquadra investiguen una agressió amb arma blanca que s’ha produït aquest dilluns al migdia al carrer Ramon Llull de la ciutat de Lleida. Segons fonts policials, cap a les 12.20 un home de 25 anys ha resultat ferit al tòrax i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladat en estat greu a l’Hospital Arnau de Vilanova.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir els fets, però de moment no hi ha detinguts.

Mapfre

D’altra banda, la policia investiga dues agressions amb arma blanca ocorregudes la matinada de diumenge a la ciutat. En una d’elles un home de 22 anys va rebre diverses ganivetades a prop d’un local d’oci situat a la carretera N-230 en el marc d’una baralla amb una desena de persones implicades.

La matinada de diumenge una altra persona va resultar ferida per una arma blanca al carrer Boters, al Centre Històric de Lleida, després de ser objecte d’un robatori amb violència.

La Paeria es personarà com a acusació particular i es reunirà amb el comissari

El govern municipal de la Paeria ha informat que es personarà com a acusació particular en els casos d’agressió amb arma blanca a la ciutat, després de la detenció de dues persones pel succés produït al carrer Boters.

L’alcalde accidental, Carlos Enjummoanes, que considera els fets “inacceptables”, justifica aquest pas perquè “no pot ser que situacions que majoritàriament es produeixen entre membres d’un mateix entorn grupal impactin directament contra l’opinió pública i la percepció de seguretat que té la ciutadania”.

Enjuanes ha assenyalat que “confiem que les investigacions obertes per aclarir dues agressions més a les últimes hores a la ciutat, a la sortida d’una discoteca i en un carrer del barri del Clot, donaran ben aviat els seus fruits”.

El govern municipal de la Paeria es reunirà aquest dimarts amb el comissari dels Mossos d’Esquadra a la regió de Ponent i dimecres també ho farà amb els responsables de la Federació d’Hostaleria per tal de valorar les incidències que es produeixen als voltants dels locals d’oci nocturn.

Finalment, Carlos Enjuanes ha remarcat que “si bé és cert que les investigacions condueixen a les detencions, demanem als òrgans judicials que actuïn amb contundència”. “A Lleida qui la fa la paga i no permetem que ningú alteri la convivència a la ciutat”, ha defensat.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.