festa

ilerdent
Alcarràs ha celebrat aquest dijous, i per tercer any consecutiu, la III Festa de l’Esport. Un esdeveniment organitzat pel Patronat Municipal d’Esports amb el qual es reconeix públicament la tasca esportiva d’atletes, entitats i col·laboradors dels 21 clubs que formen part del Patronat i que sumen un conjunt de més de 1.200 esportistes.

En concret, al llarg de la gala, s’han repartit 8 premis i 5 mencions d’un total de 40 nominacions, a més a més d’un reconeixement especial de l’Ajuntament.

El regidor d’Esports d’Alcarràs, Jaume Bernis, ha destacat el potencial esportiu del municipi, tot remarcant la necessitat de fer créixer el Patronat des de la base i d’acompanyar-lo de valors educatius: “amb l’esport s’adquireixen valors com la integració, l’esforç i la constància i és molt important potenciar-los donada la felicitat que aconseguim a través de la pràctica esportiva”.

Al seu torn, l’alcalde d’Alcarràs, Miquel Serra, va remarcar la qualitat esportiva de la gent del municipi i va referir-se al Patronat com “el pal de paller del Segrià tan en qualitat com en quantitat”, destacant l’esport com un eix vertebrador de les societats i de la transmissió de valors”.

Relació de premiats:

  1. Premi Alzina a l’entrenador/a: Miquel Calvera com a entrenador del sènior masculí del Club Bàsquet Alcarràs.
  2. Premi Alzina a l’esportista masculí infantil: Carles Dolcet del Club Taekwondo Alcarràs.
  3. Premi Alzina a l’esportista masculí: Gerard Sánchez, especialista en curses de muntanya del Club Excursionista de l’Aspardenya.
  4. Premi Alzina a l’esportista femení infantil: Abril Gòdia del Club Taekwondo d’Alcarràs.
  5. Premi Alzina a l’esportista femení: Sandra Araujo de l’Associació Atlètica Maiparem.
  6. Premi Alzina a l’equip esportiu: Equip cadet de l’Escola de Futbol Baix Segrià.
  7. Premi Alzina al club esportiu: Club Gimnàstic Alcarràs.
  8. Premi Especial de l’Ajuntament d’Alcarràs: Raül Charles i Llorenç Guixé, esportistes de tir en rifle.

Així mateix, també es van entregar mencions Alzina al mecenatge esportiu, a la promoció de la base esportiva i a la trajectòria i a l’organització i/o tasca directiva.

  1. Menció Alzina al mecenatge esportiu: Empresa Benimoto, pel patrocini a l’Aspardenya.
  2. Menció Alzina a la promoció de la base esportiva: Club de Tennis Alcarràs.
  3. Menció Alzina a la trajectòria esportiva: Alpinista Antonio Dolcet.
  4. Menció Alzina a l’organització i/o tasca directiva: Club Motards Alcarràs.
Finalment, l’Ajuntament d’Alcarràs va reconèixer amb una menció especial a Katy Tyaglyay; una jove promesa alcarrassina de l’associació lleidatana d’Handbol. També va reconèixer la trajectòria de Josep Antoni Bullit per la seva relació i implicació amb el Futbol Club Alcarràs.
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.