
George Lucas criticava després de la venda de la seva companyia a la Disney que no l’haguessin consultat en els guions de les pel·lícules posteriors a la setena part d’Star Wars. Ara de la mà de Lucasfilm –la seva exempresa- arriba la primera pel·lícula independent de la saga d’Star Wars, titulada Rogue One: Una història de Star Wars, una aventura èpica totalment nova. En una època de conflictes, un grup d’herois inversemblants emprèn una missió per robar els plànols de l’Estel de la Mort, l’arma de destrucció definitiva de l’Imperi. Aquest esdeveniment clau de la cronologia d’Star Wars reuneix a gent corrent que tria fer coses extraordinàries, i d’aquesta forma estaran formant part d’una mica més gran que ells mateixos.
Fenomen fan
La nissaga Star Wars no seria res sense la seva legió de fans que des de fa dècades han alimentat el fenomen creat per Lucas. Ara, aprofitant les noves tecnologies i les xarxes, un equip d’aquests fans d’Star Wars ha desvetllat la nova línia de productes de l’esperada Rogue One: Una història d’Star Wars a través d’una sèrie de curts d’animació en stop–motion creats per ells mateixos i disponibles al canal de YouTube d’Star Wars. Aquest grup de fans, en col·laboració amb la xarxa Tongal, s’ha unit per escriure, dirigir i produir aquests curts en els quals apareixen algunes de les joguines de la nova línia de producte de Rogue One. “Aquests curts d’animació són un homenatge a l’increïble contingut que la comunitat d’Star Wars comparteix tots els dies a la web”, assenyala Jimmy Pitaro, responsable de Disney Consumer Products and Interactive Media. “La campanya Rogue One ha estat dissenyada tenint molt en compte als fans, buscant que siguin ells els principals protagonistes del compte enrere per Rogue One: Una història de Star Wars, inspirant-se i creant les seves pròpies històries”.
Quan es publica una notícia d’Star Wars, milers de fans de tot el món reaccionen compartint els seus propis videos a la web. Segons indica un recent estudi, tan sol en l’últim any, els fans han compartit més de 838.000 continguts relacionats amb el món Star Wars en YouTube, la qual cosa suposa més de 2.296 peces de contingut al dia i gairebé 96 per hora. El contingut d’Star Wars generat pels fans és molt popular, superant les més de 16.3 mil milions de visites en l’últim any, la qual cosa equivaldria al fet que totes les persones del món veiessin almenys dos d’aquests videos.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.