La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Un incendi ha afectat aquest diumenge a la matinada el pavelló poliesportiu de les Borges Blanques on se celebrava la revetlla de cap d’any, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El foc s’ha declarat poc després de tres quarts de quatre de la matinada quan s’ha incendiat la cortina de l’escenari i, com a conseqüència, s’han hagut d’evacuar 250 persones de l’interior del poliesportiu. També, dues persones han quedat afectades pel fum i han estat ateses pel SEM al mateix lloc dels fets. A més dels efectius del SEM, fins al lloc s’hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que al voltant de dos quarts de cinc de la matinada ja han extingit el foc i han fet tasques de ventilació.

La primera tinent d’alcalde i responsable de Governació a l’Ajuntament de les Borges Blanques, Núria Palau, ha explicat en declaracions a l’ACN que el foc va ser provocat per una de les bengales que va utilitzar el grup musical que actuava al poliesportiu durant la nit però les flames només van prendre les cortines de l’escenari. Segons Palau, les cortines eren ignífugues i van cremar molt a poc a poc i immediatament es va activar el pla d’incendis del pavelló, de manera que les persones que es trobaven a l’interior van ser evacuades i la festa es va donar per finalitzada sense més conseqüències, segons ha apuntat la primera tinent d’alcalde.

Precisament, durant la nit de Cap d’Any del 2009 també es va produir un accident mortal en aquest mateix poliesportiu. En aquest cas, una noia va morir en caure d’una barana.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.