Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El centre de Lleida ha quedat bloquejat amb la visita de Rajoy a Lleida per inaugurar el Parador del Roser. Molts ciutadans que volien passar pel carrer Cavallers no han pogut accedir-hi perquè els Mossos d’Esquadra els han prohibit el pas. Segons alguns afectats, les forces de seguretat només deixaven avançar la gent en funció del seu aspecte.

Llibert Rexach, portaveu de l’Esquerra Independentista, creu que és lamentable que el centre històric només es netegi amb la visita de Rajoy i veu molt exagerat el desplegament policial que s’ha efectuat.

Per la seva part, la Crida per Lleida – CUP ha exigit explicacions a la regidora Sara Mestres, com a responsable de Seguretat Ciutadana, sobre l’operació ”neteja” que asseguren que va tenir lloc la passada nit al centre històric de Lleida prèvia a la visita del president del govern espanyol, Mariano Rajoy.

Segons la formació independentista, veïns del barri han assegurat que ahir dimecres es vivia un ”setge policial” i es van registrar i arrestar una vintena de temporers que dormien al carrer. Així mateix, les brigades de l’empresa de neteja van netejar intensivament els carrers sense deixar un sol cartell a les parets i es van instal·lar inhibidors de freqüències. Tot plegat perquè aquest dijous el president del govern espanyol pogués inaugurar el Parador Nacional situat a l’antic convent de Roser, al bell mig de centre històric de la ciutat.
La Crida té previst registrar una demanda al Síndic de Greuges pel que qualifiquen de ”neteja social i setge policial” per la visita del cap de l’Estat, a qui la formació ”no reconeix”.

 

MÉS VÍDEOS DE LA JORNADA:

RAJOY INAUGURA EL PARADOR DE LLEIDA DESPRÉS D’ANYS DE RETARD AMB LES OBRES

150 PERSONES PROTESTEN CONTRA MARIANO RAJOY I EL PARADOR DEL ROSER

LLIUREN A RAJOY EL DVD DE “LAS CLOACAS DEL INTERIOR”

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.