arrimadas Valentí
Inés Arrimadas és l'actual líder de Ciudadanos
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El 14 de febrer, Sant Valentí, és un dia que molts utilitzen com a excusa per a celebrar l’amor amb la seva parella, però cada vegada són més els que trien passar-ho amb qualsevol altre ser estimat com a amics, familiars o, per què no?, amb la seva mascota o fins i tot amb un mateix.

Però potser hi ha gent amb la qual mai t’havies plantejat passar un dia de Sant Valentí i que pot resultar molt interessant.

Enguany, tan agitat políticament, Groupon ha elaborat una enquesta per a preguntar als espanyols sobre la possibilitat de celebrar aquest dia tan assenyalat amb algun dels polítics més representatius del panorama nacional.

Més de 1.000 enquestats han participat en aquesta sondeig per a confessar les seves preferències a l’hora d’haver de compartir Sant Valentín amb un dels nostres polítics.

En primer lloc i amb un 22% la líder de Ciudadanos, Inés Arrimadas és la preferida pels enquestats per a compartir aquest dia, la passió que posa en els seus discursos la fa irresistible per a aquests enquestats.

El següent en la llista és l’actual President del Govern, Pedro Sánchez, amb un 17%, ja que, segons admeten els que el trien, almenys passarien la vetllada de Sant Valentí amb algú maco; deixant en tercera posició i amb un 12% a Santiago Abascal, líder de VOX, i el seu aire ‘valent’.

Per contra, els polítics menys triats pels espanyols per a passar un 14 de febrer són Pablo
Casado, Secretari General del PP, Pablo Iglesias, Vicepresident segon del Govern, i Cayetana Álvarez de Toledo, portaveu del PP en el Congrés, amb un 8%, 6% i 2% respectivament.

L’enquesta també plantejava als enquestats si creien que podria existir la possibilitat que després d’una cita per Sant Valentí amb algun d’aquests polítics la seva opinió sobre ells pogués canviar, alguna cosa que un 54% nega, ja que amb una opinió tan fermament formada no creuen que una presa de contacte en Sant Valentín els fes canviar de parer.

No obstant això, un 46% es mostra més flexible en afirmar que potser existeixen diferències entre la persona i el polític que puguin canviar el que pensen d’ells.

A més, un 67% dels enquestats creu que fins i tot podria tenir una segona cita, ja que els temes que els agradaria tractar donen per a molt més que per a una única trobada.

No obstant això, un 33% afirma que només acceptaria la cita per mera curiositat, però que en realitat no sent gens de simpatia cap a aquest gremi.

Davant la possibilitat de poder aparellar-los entre ells per a passar el dia de Sant Valentí junts, un 30% dels participants triaria veure una cita entre Gabriel Rufián, portaveu en el Congrés d’Esquerra Republicana de Catalunya, i Santiago Abascal, líder de Vox.

Seguits per Irene Montero i Santiago Abascal, convertint-se així el segon en el polític al qual els espanyols més li interessaria veure en una cita amb un company de professió.

En tercera posició, l’enquesta situa com a parella més sorprenent a la formada per Cayetana Álvarez de Toledo i Pablo Iglesias.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.