La Mollerussa Lan Party (MLP) ha obert aquest dijous a la tarda les portes de la seva 18a edició, una convocatòria consolidada al pòdium estatal pel que fa a aquest tipus d’esdeveniment i la primera de Catalunya.
Els primers participants d’enguany han començat a arribar a primera hora de la tarda, si bé s’espera que el gruix dels inscrits ho faci demà divendres. Pel que fa a la seva procedència, i a més d’arreu de tot Catalunya, també en destaquen de la Franja, així com de punts com Madrid o València.
La trobada de 72 hores non-stop compta enguany amb novetats com a la recuperació de la zona d’impressores 3D, i que inclou un concurs de disseny per al trofeu de la MLP 2026, o l’acollida en el Recinte Firal, dissabte, de la 5a ronda del Campionat de Catalunya de mini drons, coneguts com a whoops. D’altra banda, es mantenen els tornejos de jocs, amb un import en premis de 5.500 euros, i la retransmissió en català de les finals mundials del torneig de League Of Legends.
Oberta de forma gratuïta al públic, amb una important oferta de propostes i activitats
Des de l’organització de la MLP -Fira de Mollerussa i l’Associació Mollerussa Lan Party- aposten un any més per apropar l’esdeveniment a la ciutadania i atreure visitants. Per a aquests es proposa tot un seguit d’activitats, jocs i xerrades, dels quals podran gaudir al llarg de divendres, dissabte i diumenge.
En aquest sentit, s’amplia la Zona EGames, l’espai de joc lliure, habilitat per l’empresa Games Sports Electrònics, on com a novetat d’aquesta edició està el muntatge d’una zona amb activitats de realitat mixta, que se sumen a altres propostes que ja van gaudir d’un gran èxit entre el públic general com van ser els simuladors de ral·li i de fórmula 1.
Aquest divendres està prevista la visita al matí de diferents grups d’estudiants, procedents de centres formatius d’Informàtica.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.