Horta de Lleida
Imatge de la presentació de la marca 'Horta de Lleida' a una trentena de productors
ilerdent

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ha lliurat aquest dilluns els certificats d’autorització d’ús de la marca Horta de Lleida a les primeres 22 empreses de producció agroalimentària de la ciutat que s’han sumat a aquest projecte d’impuls del sector primari local.

La marca Horta de Lleida és una iniciativa de l’Ajuntament de Lleida, a través de la Fundació Lleida 21, que té l’objectiu de distingir els productes i serveis que provenen de l’Horta, associant aquesta marca a la qualitat agroalimentària, la bellesa paisatgística i la conservació del medi ambient. Les primeres empreses acreditades treballen en cultius com són la fruita dolça, els cereals, les plantes aromàtiques i les hortalisses; la producció d’oli, melmelades i olis essencials; i la ramaderia bovina, porcina i avícola.

La idea de la marca territorial de l’Horta de Lleida neix amb l’objectiu de generar identitat al territori de l’Horta i, a la vegada, diferenciar-se respecte d’altres espais agraris i generar valor afegit en els seus productes.

Les primeres 22 empreses agroalimentàries que formen part la marca Horta de Lleida són: L’Oliverar de Sanui; Bovigar Agropecuaria SLU; Robert Garreta Roig; Jordi Garreta Roig; Sant Just Agropecuaria SL; Torre del Molet SCCL; Arilfruit SA; Sat N. 1255 Arilfruit LTDA; Agromele; Aromes de Can Rosselló; Ara Proximitat; Melmelades i conserves Blanch; Sanui Fruits SAT; Del tros a la llar; Coll Riba Ecològics SCP; Punt Eco Agroambiental; Marc Vives Bonet; Josep Maria Aragonés; Maria Pilar Menchero; i Ana Aragonés.

La marca Horta de Lleida ja disposa d’un Reglament d’ús i una Comissió de gestió, que fixen les condicions per a la seva utilització tant per part dels productors agraris i ramaders, com dels elaboradors agroalimentaris, les empreses o persones del sector de la comercialització i de serveis agraris compatibles amb l’establert al Pla d’Usos de l’Horta de Lleida.

Pròximament, es difondrà la marca en l’àmbit de la distribució, tant majorista com minorista, i s’avançarà també en la creació dels materials promocionals.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.