patinatge

ilerdent

La pista de patinatge sintètica està feta amb polietilè, un material molt resistent que aconsegueix una sensació gairebé idèntica que el gel a l’hora de patinar. De fet, el material per al seu ús és el mateix, els patins i el material de suport per als infants.

Des de la Paeria s’ha optat per aquest tipus de pista per una qüestió de sostenibilitat, ja que amb aquest material la despesa energètica és molt més baixa, a més de no necessitar aigua per a produir la capa de gel. A més, en cas que les temperatures no baixin massa, aquest sistema també permet seguir utilitzant-la sense haver d’augmentar la despesa energètica, i per tant també disminuint la petjada de CO2.

La pista s’inaugurarà el proper 1 de desembre, en el marc dels actes de l’arribada de la Polsim i l’Encesa de Llums de Nadal, que es farà a la plaça del Mercadal a partir de dos quarts de set del vespre. Igualment, des de la Paeria també s’entén aquesta activitat com un factor que contribueix a la dinamització de la zona comercial del centre històric, a més de ser un atractiu durant les festes de Nadal a la ciutat.

D’altra banda i com cada any, l’alumnat d’educació primària i secundària dels centres educatius participaran de l’activitat de patinar durant els matins dels dies previs a l’inici de les vacances.

El pressupost de licitació de la pista és de 55.000 euros i les sol·licituds es poden presentar fins el dia 21 de novembre.

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.